Wednesday, August 10, 2016

Λιβιδινική παθολογία






+

"Λιβιδινική Παθολογία" Andrew Sullivan & mdash? 13 του Νοεμβρίου 2014 @ 24:31 Κάθε συγγραφέας που θέλει να αντιμετωπίσει θέματα ευαίσθητο σε αυτές τις ημέρα και ηλικία θα πρέπει να υπόκεινται σε διαρκή και συχνά πολύχρωμα προσβολές, επιθέσεις, επιχρίσματα, hominems διαφημίσεων και γενικά κατάχρησης. Είμαι συνηθισμένος σε αυτό και δεν γκρινιάζει. Και έτσι είμαι παραιτήθηκε από το γεγονός ότι κάθε ταχυδρομείο ή ένα δοκίμιο ήθελα να γράψω θα καταδικαστεί σε κάποιο σημείο (ανεξάρτητα από το αντικείμενό της) λόγω της υποστήριξής μου για τον πόλεμο του Ιράκ (παρά τις αμέτρητες mea culpa s, συμπεριλαμβανομένου ολόκληρου e-book), ή για την πρόταση το 2001 σχετικά με μια πιθανή «πέμπτη φάλαγγα» (για το οποίο έχω επίσης απολογήθηκε), ή για την οποία ζητεί κάποια ελάχιστη τεκμηρίωση της ιστορίας της εκπληκτικής πέμπτης εγκυμοσύνης Σάρα Πέιλιν (για την οποία δεν βλέπω κανένα λόγο να ζητήσει συγγνώμη), ή αμφιβολίας ότι το φύλο, τον σεξουαλικό προσανατολισμό ή την εθνικότητα μπορεί να εξηγηθεί πλήρως από τον κοινωνικό κονστρουκτιβισμό. Και κοιτάξτε, αυτό είναι αρκετά δίκαιο. Είχα εκφράσω τη γνώμη μου? οι άνθρωποι παίρνουν επίσης να έχουν το δικό τους «για το τι έγραψα. Ακριβώς επειδή έχετε ζητήσει συγγνώμη για κάτι που δεν σημαίνει ότι οι άλλοι πρέπει να την αποδεχθεί. Όμως, ένα μιμίδιο που ανακύπτει κάθε φορά που η αιώνια αριστερή πλευρά του φάσματος θέλει να λάβει παλαβό μου είναι ότι η σεξουαλική υποκρισία ήδη από το 2001. Ένα πρόσφατο κομμάτι Gawker - μετά τη συμπλήρωση της συνηθισμένης κατηγορίες που είμαι ρατσιστής, μια μισογυνισμού, κλπ - ώθησε το ακόλουθο σχόλιο αναγνώστη: Όποιος θυμηθεί όταν επέκρινε ομοφυλόφιλων ανδρών για "λιβιδινική παθολογία" τους, ενώ απόσπαση διαφημίσεις για τον εαυτό του σε έναν χώρο χωρίς σέλλα σεξ; Εκτός δεν ήμουν. Η φράση αυτή - η οποία εμφανίστηκε σε αμέτρητα άρθρα διεκδίκηση υποκρισία μου - προέρχεται από την αγάπη ανιχνεύσιμο. Είναι που χρησιμοποιούνται σε ένα τμήμα σε κύκλωμα "rave" μέρη στον κόσμο γκέι άντρες, και η συζήτηση που προκάλεσε στη δεκαετία του 1990. Εδώ είναι το πλήρες πλαίσιο αυτής της φράσης, και μπορείτε να κρίνετε μόνοι σας αν ήμουν "κριτική ομοφυλόφιλων ανδρών για« λιβιδινική παθολογία »τους»: Σιγά-σιγά ο πολλαπλασιασμός αυτών των γεγονότων κατέστη αδύνατο να αγνοήσει, και η μυστικότητα που τους τυλιγμένη μια φορά μετατραπεί σε ένα όλο και πιο βραχνή συζήτηση σχετικά με τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων σε ολόκληρη τη χώρα. Παρά αντιπροσωπεύουν ένα μικρό υπο-υποκουλτούρα, και επισκιάζονται, για παράδειγμα, από την έκρηξη των γκέι θρησκεία και η πνευματικότητα κατά την ίδια περίοδο, τα κόμματα φαίνεται να συμβολίσει κάτι μεγαλύτερο: το ερώτημα αν, όπως υποχώρησε το AIDS, οι ομοφυλόφιλοι άνδρες ήταν διατεθειμένοι να επιλέξουν περαιτέρω ολοκλήρωση, ή ήταν έτοιμη να άλμα σε μια άλλη σπασμό των λιβιδικών παθολογίας. Δεν επικρίνω ομοφυλόφιλων ανδρών για "λιβιδινική παθολογία» σε ένα πάρτι κύκλωμα. Είμαι περιγράφει ένα "τραχύ συζήτηση» σχετικά με τη δυνατότητα να σηματοδοτεί την αναβίωση του ένα τέτοιο πράγμα. Η δική μου πραγματική απάντηση σε αυτό το ερώτημα ήταν το εξής: Ποιες είναι αυτές οι ενέργειες ήταν πραγματικά περίπου, ανεξάρτητα από τους επικριτές ισχυρίζονται, δεν ήταν το σεξ ... τι αντικατέστησε το σεξ ήταν η ιδέα του σεξ? και τι αντικατέστησε ασυδοσίας ήταν η ιδέα της ασυδοσίας, καλύπτεται από την εκστατική υψηλό των ναρκωτικών ενισχυμένη ναρκωτικά μουσική. Καθιστά επίσης πολύ νόημα για μένα να κλείνουμε τα μέρη του κυκλώματος για "λιβιδινική παθολογία,« όταν είμαι περιγράφοντας τη συμμετοχή μου σε ένα - και όχι ως δημοσιογράφος, αλλά ως συμμετέχων. Στην πραγματικότητα, η ενότητα είναι μια γιορτή σε ένα μέρος του αμετανόητοι gay σεξουαλικότητα: Ποιες θα ήταν οι φύλακες της πραγματικότητας σκέφτομαι, θυμάμαι τον εαυτό μου την ερώτηση, αν μπορούσε να δει αυτό τώρα, δείτε αυτή την ένδειξη των unapologetic αρρενωπότητας και να καταλάβουν ότι ήταν ομοφυλόφιλος ... [I] t ήταν δύσκολο να μην επιτευχθεί, δεδομένου ότι ήταν η πρώτη φορά Το είδα, από μια γνήσια, ξεδιάντροπη πράξη πολιτιστικής ανυπακοής, ένα θέαμα που σχεδιάστηκε όχι μόνο για να αποκλείσει, αλλά για να διεκδικήσουν ένα φύλο, την τελική απάντηση σε ένα ετεροφυλόφιλο τάξη που αρνείται ομοφυλόφιλοι άνδρες η αρρενωπότητα που είναι και δική τους. Όσον αφορά τα μέρη του κυκλώματος ως σύνολο, έχω προ πολλού σε αυτά, και, όπως μπορείτε να δείτε αν πραγματικά διαβάσετε τι έγραψα, τους εορτάζεται ως ένας τρόπος που βρήκα απελευθέρωση σε μια σκοτεινή εποχή. Γνώρισα τον άντρα μου σε εκείνο το ίδιο το κόμμα μια δεκαετία αργότερα. Πήγα σε ένα πέρυσι. Ναι, σε αυτό το δοκίμιο, προσπαθούσα να τους καταλάβουμε την εποχή του AIDS και να τους εξηγήσει σε έναν εξωτερικό κόσμο - και ήμουν έτοιμη να αντιμετωπίσει μερικά από τα θέματα γύρω τους, συμπεριλαμβανομένων και αυτό ακριβώς το ζήτημα της ίδιας της ασυδοσίας που αιωρούνταν γύρω από το AIDS ερώτηση. Αλλά η ιδέα ότι αυτό αποδεικνύει ήμουν σεξουαλική πουριτανική είναι γελοίο. Ένας κριτικός παραπονέθηκε ακόμη ότι στο βιβλίο, Καλά που είναι "Sullivan drones και να λένε για σεξουαλικές συνευρέσεις του.": Μήπως σας βαρετή με ένα λογαριασμό της δικής μου ασυδοσία ή καταδικάζουν τους άλλους γι 'αυτό; Μια άλλη πρόταση ήταν συνήθως ανασύρονται έξω για να με κατηγορήσει για την υποκρισία και αναδύεται από καιρό σε καιρό. Εδώ είναι η φράση του Richard Goldstein της κατηγορίας: [Sullivan] θεωρεί το γάμο ομοφυλοφίλων η μόνη υγιής εναλλακτική λύση για να «μια ζωή χωρίς νόημα ασυδοσίας που ακολουθείται από την αιώνια καταδίκη." Και πάλι, πηγαίνετε ελέγξτε το αρχικό πλαίσιο. Είναι από το ίδιο βιβλίο. Προέρχεται από ένα τμήμα όπου είμαι impugning την ιδέα της «μισούν την αμαρτία, η αγάπη τον αμαρτωλό» και την αδυναμία των εκκλησιών να προσφέρει ηθική κατεύθυνση του κάθε είδους σε γκέι άνδρες, αφήνοντας μας για χιλιετίες ευάλωτες σε αυτά, ναι, η σεξουαλική παθολογίες που γεννήθηκε από απελπισία ή την ανάγκη για την ανακούφιση από τις αντιφάσεις της ζωής μας. Εδώ είναι το πλήρες απόσπασμα: Αν μάθει ο κόσμος ότι κάτι τόσο βαθιά μέσα τους ως πολύ προσωπικότητά τους είναι είτε μια πηγή ασύλληπτη ντροπή ή ακατονόμαστη αμαρτία, και αν τους πούμε ότι μόνο ηθικά κατεύθυνσή τους είναι είτε η κατάργηση των εν λόγω αυτο σε μια ζωή γεμάτη δυστυχία, ή ζωή χωρίς νόημα ασυδοσίας που ακολουθείται από την αιώνια καταδίκη. τότε δεν είναι ίσως έκπληξη το γεγονός ότι η ηθική και η σεξουαλική συμπεριφορά τους γίνεται άγρια ​​dichotic? ότι στρέφει από την ψυχαναγκαστική δραστηριότητα στην ντροπή και την απόσυρση? ή ότι γίνεται αναισθητοποιούνται από ναρκωτικά ή αλκοόλ ή θανάσιμα στρεβλώνεται από το ψεύτικο, το αργό ιδεολογία εύκολο προφήτες. Είναι σαφές από το απόσπασμα αυτό που είμαι πραγματικά επικρίνω εκείνους που κατέχουν την πεποίθηση ότι Goldstein και αμέτρητοι άλλοι που αποδίδονται ... για μένα! Μπορείτε να παρακολουθήσετε τη συζήτηση στη Νέα Σχολή το 2002, όπου αντιμετώπισε άμεσα Goldstein γι 'αυτό ... και δεν είχε τίποτα να πει για υπεράσπισή του, όπως η πολύ αριστερός κόσμος ανακάλυψε σε σοκ και το θυμό τους τοποθέτηση. Θα μπορούσα να συνεχίσω. Στο ίδιο βιβλίο, έγραψα ρητά για τη δική μου πρώτη εμπειρία του σεξ χωρίς λάστιχα με ακόμα έναν επιζώντα του HIV και έναν καλό φίλο. Έτσι, σε ένα βιβλίο που εκδόθηκε το 1998, θα αφηγούνται λεπτομέρειες σχετικά μου έχω πολλές σεξουαλικές επαφές, αλλά και σεξουαλική επαφή χωρίς προφύλαξη με ένα άλλο άτομο με τον ιό HIV ... και ακόμα τρία χρόνια αργότερα, είμαι υποκριτής για να κάνει ακριβώς τα ίδια πράγματα. Για να είμαστε σίγουροι, το δοκίμιο ήταν για την εύρεση ενός δρόμου μεταξύ χωρίς σεξουαλική όρια και πιο ανθρώπινο εκείνες για τους ομοφυλόφιλους άνδρες. Κάνει να περιέχει μια έμμεση κριτική των ψυχαναγκαστική σεξουαλική - αλλά στο πλαίσιο της δικής μου εμπειρίας του. Αποκάλυψε πράγματα για την γκέι υποκουλτούρα που συνήθως δεν λένε να ετεροφυλόφιλους ή ένα γενικό αναγνώστη. Είναι ένα πρώτων βιβλίο, γραμμένο σε μια πολύ πιο γεμάτη χρόνος για την ομοφυλοφιλική κοινότητα. Αλλά ήταν επίσης απομνημονεύματα που ο ίδιος τοποθετείται στη μέση αυτού του αγώνα - και όχι πάνω ή έξω από αυτό. Και ναι, εγώ που χρησιμοποιούνται όροι όπως «τριχωτό-backed ομοφυλόφιλους", το οποίο έλαβε τους κριτικούς να είναι καταδικαστικό - όταν ήταν τίποτα, αλλά (όπως και κάθε Dishhead σίγουρα ξέρει από τώρα)! Και, ναι, το επιχείρημα για την ισότητα του γάμου ήταν επίσης σχετικά με τη διακοπή των ψυχικά τραύματα που οδήγησαν τόσους πολλούς gay άντρες σε αυτές τις οδυνηρές θέσεις για τόσο πολύ καιρό. Η μόνη επίκριση της ασυδοσίας καθεαυτό ήταν ο Randy Shilts »: όταν η επιδημία του AIDS παρουσίασε το πρώτο μέχρι και υπήρχε αντίσταση στο κλείσιμο του λουτρά. Και ο Randy πήρε πόρνη-ντροπιασμένοι όπως ήμουν για τη λήψη τώρα τι φαίνεται σαν μια έντιμη, γενναία και προφητικό περίπτερο. Στη συνέχεια, ο φερόμενος ως ανευθυνότητα. Γνωρίζουμε με βεβαιότητα ότι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για περιορισμό της μετάδοσης του HIV είναι αυτό που σήμερα ονομάζουμε ορο-διαλογής - δηλαδή οροθετικών ανδρών που έχουν σεξουαλικές σχέσεις μόνο με άλλα HIV-θετικά άτομα. Ήμουν πρώτος υπερασπιστής και επαγγελματίας από αυτό - ως ενημερωμένοι πράξη ευθύνης. Για την πράξη αυτή του την ευθύνη, εγώ σύρθηκε έξω να καταδικαστούν και να ταπεινώνονται και να κατηγορηθεί για υποκρισία τάξη. Αυτή είναι μια πολύ παλιά ιστορία, αλλά και ένα πολύ παλιό ψέμα. Στηρίζεται σε ψευδείς δηλώσεις για το τι έγραψα και τι πιστεύω. Κάθε τώρα και πάλι, δεδομένου ότι είναι ψέμα ότι δεν θα πεθάνει, είναι ίσως απαραίτητο να υπενθυμίσει στους ανθρώπους αυτό. (Sidebar εικόνα από τον Marc Αγάπη)


listaulnaysousboisj.blogspot.com


No comments:

Post a Comment